صفحه اصلی > درباره پلاس

درباره پلاس

مشتری گرامی از انتخاب و اعتماد شما به نام پلاس سپاسگزاریم.

شرکت هایک ویژن نماینده رسمی برند هایک ویژن و توزیع کننده ، مشاور، طراح  و مجری سیستم های امنیتی و شبکه در سراسر کشور است.

این شرکت  دارای یک دفتر مرکزی در تهران به عنوان نماینده  شمال و مرکز کشور با نام آسان تجارت و یک دفتر در شیراز به عنوان نماینده جنوب کشور با نام نریمان پرشیا است.

دفتر گارانتی پلاس

با توجه به نیاز کارفــرماها در پروژه های بزرگ و حساس و عدم پوشش یا استفــاده از خدمات گارانتی دوربین مداربسته یا بیمه دوربین مداربسته در شــرایطی  مانند صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی و … ، شرکت هایک ویژن بر آن شد تا خـدمت وتعهدی متفــاوت به مشتریان خــود ارائه نماید .  

از این رو تمامی محصولاتی که توسط شرکت هایک ویژن عرضه می شوند می توانند با گارانتی پلاس یا بیمِنتی ( بیمه + گارانتی ) پلاس ( bimenti ) که دارای تعهدی متفاوت است در پروژه های شما نصب و راه اندازی شوند.

جهت اطلاع بیشتر شما از نحوه ی خدمات این مرکز لازم می دانیم تا شرایط و ضوابط جاری این گارانتی پلاس یا بیمِنتی پلاس را به اختصار به حضورتان اعلام نماییم :

در ابتدا دقت کنید که محصول شما دارای گارانتی پلاس یا بیمِنتی (بیمه + گارانتی ) پلاس باشد، زیرا شرایط و تعهدات گارانتی و بیمِنتی با هم متفاوت بوده که در توضیحات به شرح آن پرداخته می شود.
نکته:
الف ) برای اطلاع از تاریخ شروع و پایان خدمت پلاس ، سریال کالای ( همان SN ) روی لیبل را که دقیقاً با سریال روی جعبه مطابقت دارد، در سایت www.bgplus.ir و در قسمت گارانتی محصولات  و جستجوی سریال وارد کرده و اطلاعات مربوط به محصول و زمان اتمام را مشاهده نمایید .همچنین می توانید با ارسال سریال محصول خود به سامانه  1000343434  از این موضوع نیز  مطلع شوید.

ب )  اگر با وارد کردن سریال محصول با پیغام “سریال معتبر نیست”  مواجه شدید ، با واحد امور مشتریان پلاس تماس حاصل فرمایید.

ج ) حتما از پلمپ‌ بودن کارتن دستگاه با برچسب گارانتی پلاس یا بیمِنتی پلاس اطمینان حاصل نمایید.

شرایط تعویض یا تعمیر در زمان گارانتی پلاس:

 در صورتی که دستگاه در محدوده ی زمانی گارانتی پلاس باشد و  مشکل به وجود آمده نیز درچار چوب شرایط گارانتی قرار گیرد مراحل به شرح زیر می باشد :
الف )  اگر محصول دچار نقص فنی ناشی از تولید باشد و هفت روز از زمان خرید آن گذشته باشد، شامل گارانتی تعویض رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی می گردد.
ب ) اگر محصول بعد از گذشت بیش از یک هفته از زمان خرید دچار نقص فنی گردد، شامل گارانتی تعمیر بدون هزینه خواهد بود.

ج )  اگر محصول شرایط گارانتی را داشته باشد و قابل تعمیر نباشد از گارانتی تعویض رایگان برخوردار خواهد شد. در صورت عدم موجودی کالای مشابه در زمان تعویض، نزدیک ترین کالای موجود به محصول معیوب انتخاب می گردد و تفاوت قیمتی ( با قیمت به روز محصولات ) پرداخت یا دریافت می شود.

 گارانتی پلاس و خدمات تعمیر یا تعویض رایگان در شرایط زیر قابل اجرا نیست:

الف ) صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی ، دستکاری برد الکترونیکی توسط افراد غیر مجاز .

ب ) ایرادات نرم افزاری و مشکلات مربوط به Firmware  ، همچنین تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل ، تجهیزات تامین برق PoE و پایه‎های نگهدارنده و موس مشمول گارانتی پلاس نمی باشد.

داستان بیمِنتی ( بیمه + گارانتی ) پلاس :


کلمه بیمنتی برگرفته از ترکیب (بیم ) از کلمه بیمه و (نتی) از کلمه گارانتی است و با توجه به اینکه تعهـد هر دو را شامل می شود به نام بیمنتی تبدیل شده است. با توجـه به نیاز مشتریان در پروژه های بزرگ یا حسـاس و عدم پوشش و استفــاده از خــدمـات گارانتی در شـرایطی مانند آب خـوردگی، نوسانات برق، ضربه و شکستگی،بر آن شدیم تا خدمت و تعهـدی متفـاوت به مشـتریان خود ارائه نمــاییم. از این رو تمامی محصــولاتی که توسط ما عـرضه می شـوند می توانند با بیمنتی پلاس که با شعار ” تعهدی متفاوت” است در پروژه های شمــا نصب و راه اندازی شوند.

شرایط تعویض یا تعمیر در زمان بیمِنتی ( بیمه + گارانتی ) پلاس :

  1. در زمان صدمات ناشی از ضربه و شکستگی ، در زمان ایرادات غیر قابل تعمیر ، در زمان آب خوردگی برد الکترونیکی دستگاه ، در زمان نوسانات برق که منجر به سوختگی می شود.
  2. پرداخت خسارت یا تعویض دستگاه با احتساب ۳۰ درصد فرانشیز ( حق کسر خسارت ) به قیمت روز کالا
  3. حداقل زمان لازم برای تعویض ۷۲ ساعت کاری بعد از رسیدن دستگاه به مرکز خدمات و تایید شما مبنی بر انجام این موضوع.
  4. هزینه فعال شدن بیمنتی پلاس را از وب سایت bgplus.ir دریافت نمایید.

نکته مهم:  خدمات گارانتی پلاس یا بیمنتی پلاس،  تنها در صورت دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال روی محصول قابل اجرا نیست.

 شرایط عمومی گارانتی یا بیمه گارانتی پلاس:

  1. گارانتی پلاس یا بیمِنتی پلاس هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارد دیسک ها ندارد.
  2. تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.