صفحه اصلی > درباره بیمه پلاس

درباره بیمه پلاس

مشتری گرامی از انتخاب و اعتماد شما به نام پلاس سپاسگزاریم.

شرکت هایک ویژن نماینده رسمی برند هایک ویژن و توزیع کننده ، مشاور، طراح  و مجری سیستم های امنیتی و شبکه در سراسر کشور است.

این شرکت  دارای یک دفتر مرکزی در تهران به عنوان نماینده  شمال و مرکز کشور با نام آسان تجارت و یک دفتر در شیراز به عنوان نماینده جنوب کشور با نام نریمان پرشیا است.

با توجه به نیاز کارفــرماها در پروژه های بزرگ و حساس و عدم پوشش یا استفــاده از خدمات گارانتی دوربین مداربسته یا بیمه دوربین مداربسته در شــرایطی  مانند صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی و … ، شرکت هایک ویژن بر آن شد تا خـدمت وتعهدی متفــاوت به مشتریان خــود ارائه نماید .  

از این رو تمامی محصولاتی که توسط شرکت هایک ویژن عرضه می شوند می توانند با گارانتی پلاس یا بیمه گارانتی پلاس که دارای تعهدی متفاوت است در پروژه های شما نصب و راه اندازی شوند.


 جهت اطلاع بیشتر شما از نحوه ی خدمات این مرکز لازم می دانیم تا شرایط و ضوابط جاری این گارانتی پلاس یا بیمه گارانتی پلاس را به اختصار به حضورتان اعلام نماییم :

در ابتدا دقت کنید که محصول شما دارای گارانتی پلاس  Gplus به تنهایی ، یا بیمه گارانتی پلاس BGplus  توام می باشد، زیرا شرایط و خدمات دریافتی این دو با هم متفاوت بوده که در توضیحات به شرح آن پرداخته می شود.

۱- برای اطلاع از صحت، تاریخ شروع و پایان زمان گارانتی یا بیمه گارانتی پلاس ، سریال کالای ( همان SN ) روی لیبل را که دقیقاً با سریال روی جعبه مطابقت دارد، در سایت  www.bgplus.ir و در قسمت گارانتی محصولات  و جستجوی سریال وارد کرده و اطلاعات مربوط به محصول و زمان اتمام را مشاهده نمایید .همچنین می توانید با ارسال سریال محصول خود به سامانه  ۱۰۰۰۳۴۳۴۳۴  از این موضوع نیز  مطلع شوید.

نکته:  اگر با وارد کردن سریال محصول با پیغام “سریال معتبر نیست”  مواجه شدید ، با واحد امور مشتریان پلاس تماس حاصل فرمایید.

۲- حتما از پلمپ‌ بودن کارتن دستگاه با برچسب گارانتی پلاس یا بیمه گارانتی پلاس اطمینان حاصل نمایید.
 

شرایط تعویض یا تعمیر در زمان گارانتی پلاس:

۳-  در صورتی که دستگاه در محدوده ی زمانی گارانتی پلاس باشد و  مشکل به وجود آمده نیز درچار چوب شرایط گارانتی قرار گیرد مراحل به شرح زیر می باشد :
۳٫۱-  اگر محصول دچار نقص فنی ناشی از تولید باشد و هفت روز از زمان خرید آن گذشته باشد، شامل گارانتی تعویض رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه وجهی می گردد.
۳٫۲-  اگر محصول بعد از گذشت بیش از یک هفته از زمان خرید دچار نقص فنی گردد، شامل گارانتی تعمیر بدون هزینه خواهد بود.

۳٫۳-  اگر محصول شرایط گارانتی را داشته باشد و قابل تعمیر نباشد از گارانتی تعویض رایگان برخوردار خواهد شد. همچنین در زمان استفاده از حالت تعویض، در صورت عدم موجودی کالای مشابه ، مشتری بایستی نزدیک ترین کالای موجود به محصول معیوب را انتخاب کرده و ملزم به پرداخت مابه تفاوت محصول جدید و به قیمت روز کالا می باشد.

۴- در صورتی که تاریخ گارانتی محصول به اتمام رسیده باشد ( نهایتا تا ۳ ماه پس از اتمام تاریخ گارانتی پلاس) و در صورت امکان ، آن محصول شامل خدمات تعمیر با پرداخت هزینه یا تعویض با شرایط ویژه می باشد.

 گارانتی پلاس و خدمات تعمیر یا تعویض رایگان در شرایط زیر قابل اجرا نیست:

الف : صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی

ب : استفاده غلط از دستگاه، استفاده در مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به نکات ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

ج : دستگاه هایی که از حالت پلمپ (برد) خارج شده یا توسط اشخاصی به جز مهندسین مراکز تعمیر مجاز گارانتی پلاس دستکاری یا تعمیر شده اند.

د : هر نوع دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال روی محصول

ه :  ایرادات نرم افزاری و مشکلات مربوط به Firmware  ، همچنین تجهیزات جانبی از قبیل آداپتور، کابل PoE و پایههای نگهدارنده مشمول گارانتی پلاس نمی باشد.

بیمه گارانتی پلاس:


 برای محصولاتی که دارای بیمه گارانتی پلاس توام هستند  در شرایط زیر و با دریافت ۳۰ درصد فرانشیز مبلغ روز محصول قابل اجرا می باشد.

شرایط تعویض یا تعمیر در زمان بیمه گارانتی پلاس:

صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی ، آتش و حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید ، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی ، دستکاری برد الکترونیکی توسط افراد غیر مجاز

۱- در صورت نیاز شما به داشتن بیمه پلاس ، می بایست در زمان خرید و پلمپ بودن دستگاه ، قبل از خروج کالا بیمه گارانتی پلاس فعال گردد .

۲- هزینه فعال شدن بیمه گارانتی پلاس ۴ درصد بهای قیمت مصرف کننده کالا می باشد .

۳- مدت زمان بیمه گارانتی پلاس از زمان فعال شدن و درج سریال نامبر محصول در وب سایت www.bgplus.ir  ، ۱۲ ماه می باشد .

۴- در صورت درخواست مشتری برای تمدید بیمه گارانتی پلاس در سال دوم ۵ درصد و برای سالهای بعدی، به ازای هر سال ۶ درصد قیمت روز کالا می باشد .

۵- در صورت تمایل مشتریان به تمدید بیمه گارانتی پلاس بایستی تمدید بیمه تا ۲۴ ساعت قبل از اتمام تاریخ آن و از طریق وب سایت BGplus.ir صورت پذیرد.

نکته مهم:  بیمه گارانتی پلاس،  تنها در صورت دستکاری ، خدشه یا کنده شدن برچسب سریال روی محصول قابل اجرا نیست.

 شرایط عمومی گارانتی یا بیمه گارانتی پلاس:

  1. گارانتی پلاس یا بیمه گارانتی پلاس  هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اطلاعات ذخیره‌شده بر روی هارد دیسک ‌ها ندارد.
  2. تمامی هزینه‌های ارسال کالا به مراکز خدمات پس از فروش و بالعکس بر عهده مشتری است.